Merhaba, 17 haftalık olduk bugün. Son 1 haftadır sabah uyandığımda sanki saatlerce topuklu ayakkabıyla hoplamışım zıplamışım gibi ayak tabanlarım ağrıyo yada daha doğrusu acıyo😒 yataktan ilk kalktığımda seke seke geziniyorum evde 🙈 1-2 saat sonra azcık hareket edince geçiyo ama neden oluyo anlamıyorum. Hamilelikle alakalı mı yoksa başka bi şey mi nasıl araştıracağımı da bilmediğimden burda bilen birikeri vardır diye yazmak istedim. Bilen vardır dimi 🤗