denizz89 Hanımlar aranızda ecopirin adlı ilacı kullanan var mıdır ya dün doktor yazdı ama riskli gebeliklerde veriliyormuş ve bende de miyom çıkmıştı acaba ondan mı?sıkıntı ne olablır çok korkuyorum 14haftalıgım
Haziranannesii Bende kullandım 31.haftada bıraktım kan pıhtılaşma var ise hafif düzeyde o veriliyor daha yüksek olsa iğne verirdi önlem amaçlı vermiştir.
Aybikeeee Bende kullaniyorum iki kaybim oldu diye zarari yoktur bunun zaten belli bir haftada bıraktiriyolar
Zuzuu Bende kullanıyorum iğneyle birlilte 150 mg zararı yok faydası var...ben kan pıhtılaşmam olduğu için kullanıyorum hamile kalmadan belli bir süre bile kullandım hatta