Kizlar korkmayın beslenmese valla benimki beslenmezdi sabah sadece tost çay yiyordum öğlen yemeği yok akşamda bir bilemedin iki tabak yemek yerdim ama günlük bir buçuk ekmek yiyorum meyve yiyorum fındık ceviz falan yiyorum 20+5 hafta iken doktora gittim maşallah subanallah oğlum 480 gram 24 cm çokta sağlıklı beslenmesi normal dedi doktor