Ben de de o sıkıntı var hasaneye yattım damardan ilaçlar aldım bir hafta kaldım hastane de idrar kültürü hem idrar tahlili yaptı hem enfeksiyon hem üre yapmış mikrop varmış neyse çıktım ben hastaneden çıktığım gibi randevu aldım kontrol için gitişm yine yaptı yine var şuan yine ilaç kullanıyorum ama geçtiğini düşünmüyorum çünkü büyün sıkıntılarım aynı değişmedi yanmam çok kötü ilişkide çok canım yanıyor bende napıcams bilemiyorum ağustos dörtte tekrar gidicem bakalım