Bende doğurdum kızlarrr☺️ 37+3 le gelen sabırsız oğlumm. Kontrole gitmiştik sürekli makat pozisyondaydı ve açılmam olmuş acil sezeryana alınmam gerekti. Ama oğlum doğduktan sonra kuveze alındı şeker değeri oldukça düşük varmı bu durumu yaşayanlar dua edin biran önce gelsin yanıma yavrum😔