Minik95 biraz daha sabret canım benim ikinci evliliğim ilk evliliğimde çok denedik ama nasip olmamıştı 13 ay evli kalmıştım. Şuan ki evliliğimde tam bugün 13.ay bitti ve 8 aylık hamileyim. İlk başlarda olmıycak sandım çok istedim bekledim ilk üç ay olmadı doktor bi sorun yok dedi herşey temiz. Bekle sabret ve stres yapma olsun olsun diye düşünme ne zaman aklından çıkarırsan o zaman kalırsın dedi psikoloji etkiliyormuş sanırım. Gerçektende 1,5 ay sonra hamile kalmışım o ara rahatsızdım hastanede yatıyordum hamileymişim haberim yok taburcu olduktan sonra istanbula annemlere gezmeye geldim buraya geldiğimde 2 aylık hamile olduğumu öğrendim ve inan umudum yoktu sadece bir kere denedik doktora gittikten sonra meğerse o denemede hamile kalmışım 🙈 yani umudunu kaybetme ama çokta düşünme rabbime sığın dua et o en hayırlı zamanda veriyor ben buna inanıyorum inşallah seninde en hayırlı zamanda en güzel şekilde doldursun kucağını