Nados ya doktorunuz ne derse onu yapın güvenin... benim doktorum bana gerek duymadı şöyle duymadı ama açlık şekerim 85 çıktı 50 mg bildiğiniz şekerli su içirdi 1 saat bekledim tekrar bu sefer tokluk ölçüldü 140 çıktı... sınırlarda açlık 90 dan küçük, tokluk 140 dan büyük olmamalı... doktorum da sınırdasın yükleme yapmayacağım ama patates, pilav, makarna ve abartılı meyveden uzak dur dedi yürüyüş yapıp dikkat et dedi... öyle etrafla sağlığınıza bakmayın doktorunuz ne diyorsa o...