nil_sugra Busrakolas10 bence sen bir randevu al ve git kendin öğren canım. Çapa içinde kabul etmiyorlar diyorlar ama ben gittim gayette alıyorlardı yani
Busrakolas10 29 temmuza randevu aldım ama 32 haftalık olacağım o zaman ne diyecekler en ufak fikrim yok bakalım hayırlısı diyorum