Busraygt 38+5 teyim. Ara ara karnım taş oluyor ve aşağı çekiyor sanki bide resmen aşağıdan bıçak saplıyorlar gibi oluyor ve kısa süreliğine resmen olduğum yerde kalıyorum. Yaşayan var mııı
Busraygt cptrhb ya ilk hamileliğim ürküyorğm herşeyden bide burda bu haftalarda Allah korusun bebek kayıplarını okudum hemen pimpirikleniyorum
hmyrmom Aynıyız bende 38+5 im ve az önce tuvalette kitlendim resmen 30 saniye kadar vajianma yakın bi yerde sancı hissettim inşallah doğururum artık 🤭🤭