Kızlar 37+3 deyim bugün doktor bebeğimin böbreğinde idrar birikmesi var dedi doğumdan sonra bakacağız artık dedi . Çok endişeliyim korkuyorum böbrek yetmezliği Yaşar mı ilerde diye bilgisi olan benim gibi yaşayan var mı acaba ?? Nette araştırdım ama bişeyler yazarsanız içim rahatlar belki …