Sedasell Kızlar 35 haftalık hamileyim dişim çok agrıyor doktora gittim hap verdi antibiyotik hiç faydası yok gundr 4 kere parol içiyorum hiç fayda etmiyor ne geçirir kulagım başım cok agrıyor napıcam 😲😲😲
elifeceguler Benim de gecen gun agridi. Inanmadan yaptim ama tuzlu suyla gargara yapin bana cok iyi geldi
erolzeynep946 Ben acile gitmiştim serum takıldı oda rahat uyumam için iyi olmuştu eğer çok ağrın varsa git hastaneye
Rumeysa961 Bende çok çektim dişimden doktorumdan izin alıp kanal tedavisi yaptırdım 29.haftamda çok şükür şimdi ağrım kalmadı çok çok geçmiş olsun 😔