Merhaba kizlar dogurdum cok şükür, spinal sezaryenle bebegimi aldim kucağıma sukurler olsun, daha once de yazmıştım kendi istegimle sezaryen istedim. 17.00 da kucağıma aldm oglumu. Igneyi hic hissetmedm. Onun disinda tum yapılanları hissettim ama sıfır aci aslinda asiei panik yapiyordm ama sakinlestiriciyi yiyince tamamdir🤣 Uc saate kalktim ayaga ilk yuruyus acitti biraz ama dayanilmayacak gibi degil beni tek zorlayan kanama takibiydi onun disinda ikinci yuruyusten sonra kendim kalkip yürüdüm acim var ama olacak o kadar cok az yani bu arada oğlusum 39 haftalik 3700 gr 52 cm Doğdu. Tum gebelere duami ettim. Rabbim hepinize hayirlisiyla kavuştursun ve bebegi olmayanlara hayirlisiyla versin. Sormak istedikleriniz olursa burdayim ❤