Benim ilk haftalarda çok olmustu doktor normal demişti. Şimdi 3. Aya girdik yorulduğum ve çok iş yaptığım zaman aldım oluyr bırakıyorum o an herseyi . Bide adet döneminde az bi kasık ağrısı oluyor. Eğer ck varsa hemen doktora git bi baksın canım.
gaz sorunun varsa gaz da olabilir , yada kum tas sorunun varsa onlar danda olabilir. Doktoruna görün bence