23 haftalik hamileyim Iki farkli doktora gittim hic oyle bisey dememislerdi 😔 taaki gecen hafta sali kanamam olana kadar 5 gün hastanede yattim kanamayi ancak durdurabildiler plesanta previer teshisi konuldu birden mi indi yoksa hepmi orda yerlesikti bir türlü anlayamadim gitti 🤕 Banada ayni seyi soyledi doktorlar ilerleyen zamanlarda 28. 30. Haftada yukari cikabilir dediler eger cikmazsada sezeryan olursun dediler 😔