Merhaba bugün doktora gittik 13 haftalık bebeğin hiç bir problemi yok sadece ense kalınlığı 2.45 çıktı normalinden biraz yüksek ikili tarama testi verildi iki güne gelir cevabı ama çok endişeliyim sürekli düşünüyorum bilgisi olanlar lütfen yazarmisiniz 🙏😔