Sndsbtn Sevde13_ merhaba ben preklemsı yasayıp bebegımı kayvettım sımdı aspırın kullanıyorum tekrar hamıleyım
sehrikarabulut Sevde13_ ben ilk gebelimde yaşadım canım 37 haftalık doğum yapmıştım kızım Elhamdülillah 4.5 yaşında şimdi ikinci kızıma hamileyim 4 haftalıkken başlattı doktor coraspine
Mrvakcy98 Sevde13_ ben varım canım ama mide problemim olduğu için kullanamıyorum 2 tane içtim 1 hafta midemden öldüm doktor içmediğin için bebeğine bişey olucak diye bişey yok dedi Allaha emanet gidiyorum işte
Sevde13_ sehrikarabulut bende aynı şekilde 35 haftalıkken doğum yaptım şimdi 16 haftalik hamileyim kullanıyorumda korkuyorum da yine erken doğumdan