Ayca6868 Merhaba bende tokatliyim ama eşimin işi dolayısıyla başka sehirdeyiz tokatta doğumlarından memnun olduğunuz bir doktor var mi
Ptrn Merhaba. Henüz 4 aylık gebe olsam da hala hastane ve doktor konusunda kararsızım sanırım hiçbir hastaneye güvenmiyorum Tokat ve Turhalda
kubraer Merhaba kizlar ben devlet hastanesinde dogum yaptim. Sezaryen dogum yaptim tibbi sebeplerden ötürü. Muhammed Emin Öz’dü doktorum cok da memnun kaldim. 2019 subat ayiydi.