Herkese merhaba. Bugün doktora gittim, doktor bebeğin ters durduğunu popo üzeri geldiğini söyledi yüzü sırtıma dönük ayaklar rahimde dik pozisyonda ve yüksek ihtimal dönmez dedi . Başına böyle bişe gelen var mı :( pozisyon için henüz erken değil mi çok moralim bozuldu :((