oozgee İyi akşamlar. 6+5 günlük hamileyim. Elenatal 1 kullanıyorum. İki üç gündür sürekli bi öğürme içerisindeyim. Kusamıyorum da ama sürekli bulantım oluyor. Sizlerinde böyle oluyor mu 😔 yemek yemek dahi içimden gelmiyor ve kilo vermişim. 😔
theAna 23 haftalık olduk hala sabahları bulantı çekiyorum. İlk üç ay sürekli bulantı kusma vardı zaten. Kilo vermen normal 4. 5. ayda yemek yemen yoluna girince geliyor o kilolar geri. 🤦🏻 Geçmiş olsun umarım en kısa zamanda geçer.
oozgee Yemek yiyemedigim için kendimi suçlu hissediyorum 🙄 ama elimden gelen bir şey de yok malesef. Karmaşık duygular içerisindeyim 😔