Asliemir Merhaba, burada bir kaç arkadaş yatış pozisyonunu sormuştu, ben de doktoruma sordum . Nasıl rahat hissediliyorsa öyle yatılmalı ister sağa ister sola. Bebek tekmelerse pozisyon değiştirirsin dedi çünkü rahatsız oluyormuş o an. Bilginize 🤗
Adabahar Tekmelerse rahatsız mı oluyormuş bilmiyordum :/ ben genelde sağa yatarım ve aşırı tekmeler döner gıdıklanırım yani değiştireyim onzaman yönümü