Merhaba kizlar size bi sorum olacak 2 yillik evliyim ve korunmadigimiz halde hic hamile kalamadim doktora gittik esimde de bendede bi sorun olmadigini soylediler ocak ayinda catlarma ignesi yaptirdim ve başarısız oldu sizce ovulasyon testlerinden yana şansımı denemelimiym