Mhtpctn Mge127 çok gecmış olsun rabbım şifa versın ınsallah doğumdan korkuyoduk zaten boyle seyler duyunca daha cok korku sarıyor rabbım hepımızın yardımcısı olsun ınsallah 🤲
Mge127 Mhtpctn ben de cok korkuyordum doguma ağlayarak girdim hatta ama o esnada şükür bise olmadi. Böyle seyler olabiliyormuş dogum sonrasi. Doktorunuza danışın böyle şeyleri önceden önlem alınsın