ismayilin_annesi benimde dönmedi canım doktor haftaya tekrar gel hala dönmezse gün vericez dedi 38+4 haftayiz yarın kontrolum var ama bebek hala terste ben ole hissediyorum yarın kesin bana gün vericekler. normalden korkuyorum ama en azından hemen ayağa kalkıp toparlanabiliyosun nebilim var bunda bi Hayır bizim elimizde olan bişey degil stres yaptım iyice Allah yardımcımız olsun sıkma canını Allah sağ salim kucagimiza almayi nasip etsin sağlık olsun sezeryana bile razıyım