Elifsultan__ isim koyarken ileriyi düşünmek lazım aslinda canım. Anlamı güzelde olsa begensende, evladın anne baba üzerindeki tek hakkı isim hakkidir. Okul hayatında, iş hayatında, ismini telafuz ederken birilerine anlatmaya çalışırken “şöyle yazılıyor, böyle yazılıyor, hayır o şekilde değil” gibi konulara girmesine neden olacak bir isim. Sırf farklı olsun diye zora sokmayın evladınızı canım. Rabb’im hayırlı ömürler versin 🙏🏻 fikir sorduğun için belirtiyorum ama çok hoş gelmiyor kulağa 👍🏻