Mltmbktr hamileliğimi ilk öğrendiğimde farklı doktordaydım o söylemişti kişt olduğunu takip edeceğiz dedi 7cm kist dedi daha büyürse ameliyatla alınacak dedi ondan bir hafta sonra çağırdı kontrole o zaman gitmiştim Bir şey demedi çok aşırı ilgili bir doktor değildi değiştirdim şimdiki doktorumdan çok memnunum hamileliğin ilk üç ayına kadar geçiyormuş öyle dedi kendiliğinden kayboldu