Seray123 inancin_annesi ben kesin midem kaldırmaz çıkarırım heralde hassasım bu konularda ya ne güzel atlatmışsınız heryer yapıyor mu acaba nerde yasıyosunuz
inancin_annesi Seray123 amelıyata giren herkese yapıyorlarmıs artık. Cok sukur negatif cıktı onun sonucusu beklemekte dert😳 istanbulda yasıyorum canım.
Seray123 inancin_annesi bende istanbuldayım gerçi yapılıyorsa hersey bizim ve bebeğin sağlığı icin.. anne olmak kolay degil napalım katlanıcaz 🙂
Seray123 inancin_annesi gitmedim oraya normal hastalıklar hariç evime yakın ama orda ücret nedir doğum bilginiz var mı
Gul-34 Seray123 ay Allah aşkına ne yiyip içtiniz lütfen söyleyin 😂 benim 32 haftalıkken 1800 dü cunku kilo aldırmam lazımmış geriden geliyor da
Seray123 Gul-34 kaşar peyniri bol tüket diyorlardı ceviz badem bunları hep yedim doktor bile şaşırdı hatta bide tabikiiii kuru üzümmm