Deletedmom47 Merhaba anneler 😊 Kisiden kisiye degisiyor biliyorum ama sizde odem oldu mu ? Olduysa kacinci hafta veya aydan sonra olusmaya basladi ?
anneyimmbeennn Deletedmom47 benim 30'dan sonra şişti ellerim ve ayaklarm yüzüm aynı duruyor. tuz hiç tüketme ağrıdan ve şişten heba olursun 😏
Denizleben Deletedmom47 bende 36dan itibaren başladı. Şu an 38deyim ayaklarım ve bacaklarım şiş halde. 😣 ağrıdan duramıyorum bazen.
Denizsevim Ben şuan 35teyim. Gece kalktığımda birazcık el ve ayakta şişme hissediyorum. Mümkün olduğunca tuz kullanmıyorum. Doğumdan önce azıcık kilo alsam önce yüzüm şişerdi, şimdilik yüzümde bir değişiklik yok.
Bebeto Haftada falan başlıyor son ay artık ayaklar hiç inmemeye başladı benim yüzüklerimi falan takanıyorum 😐