Sudeninannesi Kızlar yarın sabah doğumum var spinal sezaryen olacağım sonda takılıyor biliyorum 12 den sonra su bile içme dedi doktor buna rağmen lavman yapılıyor mu yardımcı olurmusnz
Aydanaydn Sudeninannesi kabız olursan yapılıypr ben iki gün yaptırdım hatta hala kabızım 3. Günüm bugün kafayı yicem
Busratm Sudeninannesi Normalde yapılmıyor ama kabızlık sorunu varsa doktordan istersen yapılabilir. Sezaryen sonrası gaz çıkaramayınca gerek olursa yapılıyor.
Sudeninannesi Bende hiç bilmiyorum kızlar bebeğim 4 kilo ilk doğum 39+4 hala doğum belirtisi olmadığı için sezaryen tercih ettik doktorumda önerdi
Kmslmsl Epidutal sezeryan oldum lavman yapilmisti bana sondayida uyustuktan sonra takmislar hic haberim olmadi 😂
Misssimsek Sudeninannesi 12 gün önce acil sezeryan.oldum canım. 12 de birşeyler yemiştim 3 buçuk gibi sezeryana girdim lavman yapilmadi canım. Dedigin gibi sadece sonda takılıyor. Ama sanirim ameliyat sonrası gaz cikartamazsan yada tuvalete cikamazsan o zaman yapiyolarmis. Kolay gaz çıkartmak içi de bol yürüyüş bol sıvı tüketimi 👍
Sinopi Kızlar bende çok kabızlık çektim. Ama çok şükür mide bulantım hiç olmadı. Eğer mideniz bulanmazsa bir kaşık sıvı yağ için. Tuvalete çıkmanıza yardımcı olacaktır.
EmineTavan Sudeninannesi 6-8saat aclık gerekiyor eger o süreden azsa yapılıyor onun dışında yapılmıyor
Sibelselim Sudeninannesi hayır spinal sezeryanda lavöan yapılmıyor Benden iğne vurulduktan sonra sonda takılıyor sadece
Degisken Ben acil sez olmuştum karnım da çok aç değildi yemiştim bişeyler..lavmanda yapmadılar.hiçbir sorun da olmadı. Sondayı hatırlamıyorum bile.
Sudeninannesi Sağolun kızlar sabah doğum var heycandan ölücem allah hepimizi kurtarsın bebişlerimizi kucağımıza alalım 🤲