Rumeysagursoy Merhaba arkadaşlar.. 27. Haftamdayım sag tarafımda kaburgalarımın altında bı acı var. Özellikle otururken acıyor. Sizce ne olabılır nasıl geçer yaşayan var mı ?
kedilervekaranfil Rumeysagursoy Genellikle bebeğin bacakları sağ kaburga altında olur. Doğuma kadar da böyle kalır ama ağrı dönem dönem geçer ara sıra tekrar gelir. Şu video belki yardımcı olur
Duygu_pb Rumeysagursoy 29 da oldu bana karın büyüdüğü için normal dendi 1-2 hafta kadar sürdü artık o kısımda ağrım yok otururken daha dik oturmaya çalıştım sol tarafıma yattım hafiflerdi
ESHB Doktora görünmelisin. Büyük ihtimalle magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor. Aynı sorun ben de vardı. İlaç verdi biraz kullandım daha sonra magnezyum ağırlıklı beslendim geçti.