9ay10gun çoğu devlet hastanesinde yok çapa da var sanırım araştır, ben de devletten randevu aldım. Detaylıya girmek istediğimi söyledim, bu hastanede yok dedi, okmeydanı epitim ve araştırma ya gitmiştim. Hangi hastanede var dedim. Cevap vermedi, zaten ultrasonda bebeğe se baktırmadı hiçbir şeyde söylenmedi. Berbat deneyimdi. Gittim verdim 400 lirayı iyice incelediler bebeğimi bana da eşime de gösterdiler. devlette gerçekten insana kötü davranıyorlar terbiyesizler