Ozgeklc44 Merhaba iyi geceler kızlar 7+0 hamileyim karnımda özellikle sabahları çok şiddetli ağrı oluyor gaz sancısı gibi ama değil kasıklarım ağrıyor normal mi bu haftalar da
Minnosunannesi Ozgeklc44 normal tabi bebek yerleşmeye çalışıyor. Siz bide son zamanlardaki ağrıları görün ☺