yagmuryrd Kızlar merhaba saçlarımı boyatmak istiyorum 3-4 hafta önce doktorum kesinlikle boyamamam gerektiğini söylemişti şimdi boyatmak istiyorum artık cok kötü oldu aynaya bakasım gelmiyor resmen🤭 boyatan var mı acaba
L183 yagmuryrd ilk gebeliğimde amonyaksız doğal boya ile boyadım 3 kez en son doğuma gitmeden de boyadım açık havada boyamamı istemişti Dr um kuaförün balkonunda boyatmıştım şimdi 2.gebeliğim yine boyatacağım
Manyakcadl yagmuryrd bitkiselle boyattim dr um izin vermişti… sizin ztn yarin obur gun dogum var boyatin bence
cptrhb yagmuryrd Ben ilk 3 aydan sonra garnier olia amonyaksız saç boyasıyla boyadım hep saçımı. Doktorumda öyle tepki vermedi boyatma falan diye.