Kuzeymasal Ozgebuglem esenler kadın doğum hastanesinin dosyaları benim çalıştığım bölüme gelirdi. Memur Suçları. İnanın o kadar şikayet vardı ki size anlatamam. Hatta şöyle söyleyeyim kapatılması lazım diye düşünürdüm o denli. Bence o hariç tüm hastaneleri tercih edin
ZeynepBetul Karşı komşu yapmış memnun kalmış Tüm hamilelikte oraya gitmişti Sen iyiysen sana karşı da iyiler falan dedi ama ben ne muayene ne doğum için gitmem şahsen 1 sefer gittim bi dövmediği kalmıştı danışmadaki kızın.
Kuzeymasal ZeynepBetul vallahi öyle canım. Doktor ve çalışanlardan şikayet mi dersin, ölü doğumlar mı dersin, yapılan iğneler sonucu sakat kalan çocuklar mı dersin.. evlerden uzak.
Ozgebuglem Ben ilk doğumumu zeytinburnu kadın doğumda yapmistim aslinda esenler daha yakin diye tercih etmeyi düşündüm ama suan dusunemiyorum bile