Kızlar buğün dr randevum vardı 1 ay öncesinde herşey normal iken 30+4 de bebeğimin suyunun azaldığını ve plesantanın yaşlandığını ve erken doğum yapabileceğimi söyledi çok moralim bozuldu benim gibi bu durumu yaşayanlar varsa lütfen yazarmısınız bana kaçıncı aya kadar doğum yapmadan kalabilirim , bebeğim kaçıncı haftadan sonra sağlıklı doğabilir çok endişeliyim 😢