Haftaya kontrolüm var o zamana 38+2olacaz inşallah bebegin başı dogum kanalına yerleşmiş 1 cm acıklıgım var bugün gittim doktora sancım cıkmadı uygunsa yatış yapacam dedi doktorum bayrama kalırsa baska doktorda dogum yapmam lazım doktorum izine ayrılacakmış başka doktorda istemiyorum haftaya kendi doktorumda dogurmak istiyorjm acılma ve sancı için ne yapmam lazım