busetmr bu nefes yoksunluğunu cok fazla yaşadım ve yaşıyorum. Yaklaşık 2-3 senedir. Tabiki hep aralıklarla sürekli değil. Malesef tamamen psikolojik, yani ben iyiyim mutluyum neden böyle diyor insan ama beyin ve bilinçaltı cok farklı bir şey. Kesinlikle bi üzüntü bi sıkıntı veya kafana taktığın bir şeyden dolayı. Bence o her neyse onu bul üstüne git ve çöz. Dinini bilemem tabi ama Kuran okumak, dua/sure ezberlemek, sohbet dinlemek bana cok iyi gelmişti. Panik atak veya anksiyete gibi problemlerin varsa onlarada birebir :))