demiray Selam kızlar ben gebeliğimin 17.haftası 6.günündeyim bi kaç gündür aralıklı olarak genelde geceleri kalp çarpıntım oluyor bu normal bi durum mu bunu yaşayan var mı ?
Serifepolat Kansızlık yapabilir bende çıktı demir hani kullandığından beri şükürler olsun rahatım sende baktir canım 😊😍
deletedmom507 Vücutta kan hacmi arttığından oluyor kan yapıcı besinlerden faydalanmaya çalış 13haftalığım bende de oluyor ara ara
sarya21 Benim ilk gebeliğimde de oluyordu bundada oluyor hemde ilk aydan sonra başlıyor ben kalp dr na da gittim şükür birşey çıkmadı kendimi biraz yordum mu yada biraz fazla yürüdüm mü hem nefesim kesiliyor hem de çarpıntım oluyor normalmiş ama korkma
sarya21 Hanımlar normal değilmiş bende bu sıkıntı devam edince tekrar dr gittim troidlerie baktılar ve zehirli guatır çıktı kalp çarpıntısı ve sinir yapıyor bende eğer çarpıntınız devam ediyorsa mutlaka dr dan troid tahlili yaptırmak istediğinizi söyleyin
Bekleyenler Benim nabzım yüksek çıkınca kardiyoloji ye gönderdi doktorum. Hafif nitral yetmezlik diye bi şey yazıyor. Ama henüz Dr a göstermedim