Hanımlar benim gibi olan varmıdır aranızda hamileliktenmi kaynaklı bilmiyorum ilk gebeligim tecrübesizm sag kaburgamda batma oluyo kaç gündür felaket bi şekilde kaburgamda Batma olunca sırtımada agrı yapıyo sanki bıcak saplıyorlar Oturamıyorum üzerine yatamıyorum bi geciyo tekrar başlıyo ne saga ne sola yatabiliyorum sırt üstüde yatmamaya çalışıyorum dolanıyorum evin içinde oylece gece uykuları haram oldu acile gittim bişy yapmadılar hamile oldugum için sadece parol içeblrsin dediler onuda içmedim bebek için🤦♀️😞