Nagisim 25 haftalik hamileyim. Bugun bi anda agriyla uyandim karnimin sol tarafi top gbi oldu sisti. Sonra sag tarafimda oldu gün icerisinde hep bole oldu bebek bi yerde toplandi hep. Basina gelen var erken dogum riski vs diye nette okudum. Korkuyorum 😓
beyzakarslan Bir kaç gündür benimde başıma geliyor 35. Haftadayız haftasonu doktora gidicem inşallah umarım erken Doğum değildir allah korusun tüm yavrular sağlıkla sıhhatle zamanında gelsin inşallah