Merhabalar,
bende siZler gibi son aylarımda uygulamaya sırf Doğum hikayesi okumak için giriyordum.ben ne zaman yazıcam DİE düşünürken sabaha karşı rüyamda bugün doğuracağımı gördüm.kalktığımda suyumun geldiğini farkettim hemen doktoruma haber verdim.Evi biraz toparladım duşa girdim doktorumun muayenesine gittik.3 cm açıklığım vardı sancılarımda çok fazla değildi dışarda kahvaltı yapıp hastaneye geçtik.saat 12 buçukta hastanedeydik ve 3 e kadar hep yürüdüm Epidural suni sancı almadım en sonunda 6 cm açıklıktan sonra sancılar hissedilir oldu pilates topuyla biraz zıpladıktan sonra Doğumhaneye geçtik.çatalda biraz ıkınmaya çalışsamda olmadı inip çömelerek ıkındım ve 1 dk sonra bebeğim doğdu. Evet zordu ama yapılmayacak dayanılmayacak gibi değildi.zaten süreç kendiliğinden ilerliyor şükür suan Yanımda emzirdimde yarın çıkışımız olacak inşallah herkese böyle kolay güzel doğumlar rabbim nasip etsin.