Gulumcakir44 Bernagokhan benimde aynısı oluyor düz şekilde uzaninca ozellikle hemen tuvaletim geliyor korkucak bişey yok baş aşşağı döndüğü için baskı yapıyor rahme canim
Huysuzcivciv Bernagokhan 36 haftaligim şuan aynısını yaşıyorum hareket ettikce aşağıya çok baskı yapıyor yürüyemiyorum
Gulumcakir44 Bernagokhan suyun ve az da olsa kanaman yoksa sorun yoktur canim benimde rahmime baski hissediyorun 35im bende doktorum oyle demişti
M-E-D Bizimde aynı resmen orda kıpırdıyor ama şöyle bişey var ki makat geliş benimki bende kafasını çeviriyor sanıyordum meğer ayaklarıyla vuruyomus🙄🤷♀️