sezeny Seni yargılamadım! Doktorlar da bunu yapıyor maalesef ki! Ben 13 kedili bir evden gelin çıktım. Bunu öğrenen doktorum beni öyle bi korkuttu ki bebeğimin ilk kalp atışı Heyecanını bile yaşayamadım. Çok tepkiliyim çok! Testlerimi yaptırdım hepsi çok iyi çıktı. Bazı insanlar Korkutmayı abartmayı sever. Hemen hemen bütün yabancıların evinde hayvan var! Hiç paniklediklerini görmedim.