Rukiyealpteki Bugün kontrolüm vardı ve gittiğim hastanede pandemiden dolayı şuan yapılmıyor dendi özellerde malum çok uçuk fiyatlar yaptırmayan yada yaptıran annelerden bir fikir bekliyorum 🙄
Pembe-mavi Rukiyealpteki bende randevu almaya çalışıyorum. İstanbul zeynep kamil doğum evi hastanesinde yapılıyor. Anadolu yakasında sadece orasi varmış şuan. 7 ağustosa kadar doluymuş. Yatın tekrar arıcan 182 yi
Ozdmrkbraa Rukiyealpteki 🙋🏻♀️Ben yaptırmadım doktor ultrason da baktı gerek görmedi bende zaten yaptırmaktan yana değildim üçlü tarama testine de gerek görmedi yaptırmadık yani 🤭
MehZey Rukiyealpteki ben yaptırmadım herhangi bi hastaligi varsa Allah’ın emri doktorum ultrasyonda ölçümlerde bı sorun görmedi hasta ise aldirmayacaksan zeka testini de yapmaya olursun dedi bebeğim ne şekilde doğarsa doğsun aldirmayacağım için zeka testini de kabuk etmedim
Rukiyealpteki Bebislerimiz doktorum eğer bu haftanı kaçırırsan 20. Haftanda 4 lü tarama yaparız dedi ama bilemedim ikilemde kaldım 🤷🏻♀️
Rukiyealpteki Pembe-mavi ben randevu düşürdüm oraya ama randevu aldığım zaman 14.haftamda oluyorum internette 11-14 arası yapılıyor diye yazıyor doğrumu acaba
Rukiyealpteki Bebislerimiz amin canım inşallah cümlemiz ilk gebeliğim oyüzden hem heyecan hemde tecrübesizlik napıcağını şaşırıyor insan 😄🤷🏻♀️
Rukiyealpteki MehZey Ne gelirse mevladan kabulümüzdür Allah hayırlısını nasip etsin hepimize inşallah
Bebislerimiz Rukiyealpteki doğru benim de ole ultrason bugun uzun sürdü benim acaba neden uzun surdu sorun mu var diye düşünmek kendimi alamadim 😂😂
Rukiyealpteki Bebislerimiz aynen bende sordum aynı soruyu bugün meğerse kemiklerine falan bakıyorlarmış 😄
Zuvalll Rukiyealpteki ben yaptırdım ama bi arkadaşım yaptırmadı doktor down sendromlu olabilir deyip şüphe duydu ve 3 lü hatta karnından sıvı aldılar kız perişan oldu düşünün öyle bir hamilelik😔ama sonuç doğduğunda hiç bir şeyi yoktu şimdi 1 yaşında ve çok sağlıklı maşallah yani testlere bile güven olmuyor Allaha sığınmak en dogrusu yaptır ama çıkan sonuca çok takılma derim
ecembugra53 Rukiyealpteki ben yaptırmadım detaylıya girdim birde burun kemiğine ve ense kalınlığı bakıldı canım o zaman