Zdgnsym93 Ladyssss umutlandirmak istemem ama var gibi duruyor yani en azından silik çizgi görüyorum 😍 hakkinizda hayırlısı inşallah Rabbim gönlünüze göre versin 🌸
Zekzek O kadar seviniyorum ki isteyip kalamayip sonra hamile kalanlara bende 2 sene ugrasmistim çok şükür 3.evladima hamileyim Rabbim kimsenin kucağını boş birakmasin sabah haber bekliyorum 🥰
Ladyssss Zekzek canım allah bin kere razı olsun bende 2 senedir uğraşıyorum hiçbir sorunumuz da yok çok şükür bende küçük bir kist vardı hangi doktora gittiysem hamile kalırsın ama sebebi bilinmeyen kısırlık denildi ve bu ayın 27 sinde aşılama için kontrollere başlayacaktım inşallah gerek kalmaz🙏🏼🙏🏼
Ladyssss ecembugra53 ay yok canım daha 1-2 saat önce öylesine kasık ağrım var diye yaptım. Yarın yaptıracağım inşallah 🙏🏼♥️
rezhan Ladyssss canim var ama çok kuçuk benda adetime 2 gün kala yaptim seninkşden bşraz daha bilirginddi kan verdim 301 çikti bhcg sende kan ver kesin çikar
Ladyssss iyimserr vallahi öyle oldu yani yine ben denemeleri bırakmamıştım ama eşim daha 2 gün önce belki aşılamaya gerek kalmaz hamilesindir demişti bende yok ya ne hamilesi dedim ve sonuç🤭🧿
Edafr Ladyssss çok sevindim canım hayirli olsun inşallah sağ saglim kucağına almak nasip olur bizim malesed sıkıntılar var inşallah kendiliğinden olur 🤲
Sebseb Ladyssss bende asilamaya gitmeyi dusundugum ay hamile oldugumu ogrendim hic aklimda yoktu yani😀 bende adet gunumde yapmistim testi suphe edip,sende de var gorunuyor,insallah vardir 😊