Bende de aynı kaşıntı var dayanamadım cildiyrciye gittim iki krem bir ilaç verdi onları kullandım braz hafifledi sadece geçmiyor hiç bir şekilde kaşıntı tek çare doğum dr da öle dedi teste gerek duymadı bile ama kaşıntıya en iyi gelen soğuk su yada buz soğuk suyla duş alıp yatıyom bazen gece kalkıp bacaklarımı kollarımı yıkıyom biraz rahatlatıyor dayanmak zorundayız inş son haftalardaym