Elisaelisa34 Kızlar merhaba. 11 haftalık gebeyim dün kontrolüm vardı doktor her şeyin yolunda olduğunu söyledi ama sabahtan beri belimde adet ağrısı gibi ağrı var. Normal mi sizce ? Sizlerde de olmuş muydu?
Bebislerimiz Elisaelisa34 ben 12 deyim . Bende de vardi ama sonra gecti burda kendine yer açıyor o yuzden yazmışlardı
Damalakko Elisaelisa34 o zamanlar bende de vardı dinlenmek lazım bol bol şuan 15+2 oldum çok şükür geçti arada sırada çok ayakta kaldığımda oluyor