pembeblog ben sordum benimkine 24 ve 28. Haftalar dendi. Çoğu kişinin daha erken görüyorum dedim. Neden benimki geç dedim. Hemşire de genelde bebeğin tam hareket ettiği zamanları istiyoruz. Burdaki cihazlarda eski model olduğu için 20. Haftadan sonra ancak kalp atışını gösteriyor dedi. O haftalarda hala düşük riski olduğu için genelde aşıdan kaynaklı olduğu düşünülüyor ve aşıya karşı önyargı oluşuyor. En azından daha geç tarihler bu tarz durumları bi nebze ortadan kaldırıyor dedi. Yoksa çok bir önemi yokmuş