Muhammedfunda9720 Hayırlı akşamlar hanımlar. Humana çayı aldım ıkı gun sonra sezeryan olacam. Şuan içmeye başlamalı mıyım yoksa doğumu mu beklemeliyim?
Zekzek Nrs1234 evet iki doğumunda da ameliyat sırasında aktı sütüm kızımı ben dikilirken emzirdi hepsireler göğsüme tutup
Arinna Muhammedfunda9720 Ben sormuştum ebeye içeyim mi diye doğumdan sonra demişti bana istersen sor tanıdığın bir ebe varsa