Kızlar bugün komşum dogum yapmıştı bebek görmeye gittim bana o kdar küçük geldi ki iki ay sonra bende dogum yapıcam bebeğime nasil bakicam diye çok korkuyorum ona bisey olur diye korkuyorum son zamanlarda bunu çok düşünüyorum bu arada ilk bebegim olucak benim gibi düşünen korkuları olan varmi