Deletedmom414 Muberraonur Canım doktorun duphalac sürüp vermedi mi o olmadan dikiş yerlerinin dizisinden durmazsın ki gaz için ve kabızlık için benim doğumlardan sinra onunla durdum hep gaz dan ağlıyordum onu kullanmayinca
Aydeniz09 Muberraonur Gaz sancısı çok kötü etmeyince hiç birşey etki etmiyor 😣 Bol bol yürümeye gayret gösterin. Kayısıyı ve eriği meyve halin de tüketin . Aaa birde ben çok dondurma yediğim zamanlar da ishal oluyordum eğer kabızlık sorununuz var ise.
Muberraonur Zcarkit yürüyorum ve su da içiyorum olmuyor açlık otu denicem ya sindirimi kolaylaştırıyor biraz karın ağırsı yapıyor ama olsun
Aydanaydn Muberraonur aynı ben yapmadığım yemesiğim kalmadı banamısın demiyor 3gün oldu sezeryan olalı 3 gündür ağrıdan duramıyorum
Deletedmom414 Aydanaydn duphalac sürüp çare ferahlamaniz için yazmamasi da ayrı çabası doktorun canım yazık ya çok iyi bilirim ameliyatliykrn gaz sancısini çok kötü 😔😔😔😒
Mekamu Muberraonur ben sadece bir gece çektim o sancıyı, doğum sancısıyla yarışır, Allah yardımcınız olsun valla. Ben sadece yürüme tavsiye edebilirim
Muberraonur Mekamu keşke bende bi gün çekseydim 🙄 4 gün oldu sezeryan olalı karnımdaki bebeği almadılar sanki hala orda patlıcan karnım öyle hissediyom 😀🙄 Ebeye de diyorum sanki Bebek var hala o da diyor ki He hatta içine bi tane daha koyduk Almadık bebeği diyip gülüyor 😂😂
Deletedmom414 Muberraonur Canım ben 2 defa sezeryan oldum duphalac yazdı çünkü biliyoruz ki sezeryandan ameliyattan sinra gaz sancısı kabızlık çok oluyor bunun için duphalac çocukların kabızlığı içinde çok iyi on numara surup büyükler içinde ki duphalac kana karışmayan tek surup direk bağırsakları boşaltıyor yarim.saatte etksii hemn görülüyor ben duphalac kullanmasam ağlıyordum sancidan gaz kesik yerimin tam altında artık patlayacak gibi hareket.dahi edemiyor dışımı sokardım ağlardım bazen onu içince öyle bir rahatlardım ki karnım aşağı iniyordu gaz yaptıkça karnın her gazda aşağı inmesi müthiş güzel bir şey inandı deneyin bir derim.
Muberraonur Deletedmom414 tamam canım tecrüben için teşekkür ederim yarın doktora gideceğim sorucam inşallah
MinnieMouse Bol bol yuru su an surup alma imkanin yoksa bulundugun yerde tur at surekli rahatlatir bide iki gun kati gida yasakti bana sadece corba vermislerdi ucuncu gun kahvalti ve corba verildi, zaten korkumdan yiyemedim 🤭 bol kahve ve su ic
Periliko Muberraonur ben 4 gun ne gaz ne tuvalete cikabildim cok kotu gunlerdi. Kayisi hoşafi içtim o gun cok sanci cektim ama tuvalete ve gaza anca oyle cikabildim.